2015. december 23., szerda

Borsa Brown: Az arab sorozat

Megbotránkoztató, ugyanakkor szívbe markoló történet egy nem mindennapi szerelemről egy szaúdi herceg és egy magyar nő között. 
Gamal ibh Hussein Ál-Szudairi a milliomosok megszokott életét éli, míg egy üzleti tárgyalás alkalmával Budapestre érkezik. Ridegsége és elhatárolódása az új világgal szemben hamarosan átalakul valami egészen mássá. 
Vannak érzések, melyek korlátokat döntenek le, és embereket formálnak át. Mindezt azért, hogy új útra léphessenek. Miként vállalhatja föl egymást két ember, akik oly különbözőek?
Miként lépnek új útra, vagy veszik fel a harcot saját lelkükkel szemben? És mikor jönnek rá, hogy valami végleges és megváltoztathatatlan Borsa Brown, a több ezer példányban eladott Maffia triógia sikerszerzőjének legújabb és eddigi legizgalmasabb regénye sajátos, erotikával fűszerezett stílusával dolgozza fel a kényes témát. 
Csakúgy, mint eddigi könyveiben, elzárt világba kalauzol, érdekes karaktereket és élethelyzeteket, emberi kapcsolatokat mutat be, melyeket kellőképpen színez csattanós párbeszédekkel. 
Könyv értékelése: 88%


Érzelmes és sokkoló.
Történet egy nem mindennapi szerelemről egy szaúdi herceg és egy magyar nő között.
Csillának nincs egyszerű élete. Egyetemista, de az élet száz felől osztogatja neki a pofonokat. Alkoholista édesapja, és rákos édesanyja mellett azzal is szembe kell néznie, miként változik az öccse a drog hatására egy egészen más emberré. Egy tolmácsmunka alkalmával összehozza a sors egy szaúdi férfivel, aki felforgatja az életét.
Az Arab szeretője című regény Az Arab párhuzamaként a másik oldalról, a nő szemszögéből mutatja be egy szerelem kibontakozását, egy különleges kapcsolatot a két különböző kultúrából érkező ember között, egy fiatal lány felnőtté válásának történetét.
Borsa Brown egyedi, szókimondó, ugyanakkor érzelmes és szenvedélyes, erotikában bővelkedő írásai nem véletlenül váltak az olvasók kedvenceivé. A két regény szépen egészíti ki egymást, egészen más érzéseket adva át az olvasónak, miközben egymástól függetlenül, külön-külön is megállják a helyüket.
Ha még nem olvastad Az Arab című regényt, ezek után biztos kedvet kapsz hozzá.
Könyv értékelése: 87%
Letöltés

Gamal, a szaúdi királyi család tagja, megkapja élete legnagyobb feladatát: fel kell nevelnie magyar szerelmétől született gyermekét, Annát nem is akárhol: saját hazájában, Szaúd-Arábiában. A család nem nézi jó szemmel a házasságon kívüli kislány érkezését. De ha ez nem lenne elég, a sors még egy megoldhatatlannak tűnő kihívást küld Gamal-nak
Vajon képes egy apa egyenlőséget tenni gyermekei között, amikor azt a vallási tradíciók szerint nem is volna szabad? Lehet boldog egy ilyen zord világban egy ártatlan kislány, akinek már születésekor megpecsételődik a sorsa? Mire képes az apai szív? Mire képes egy mostoha?
A hatalmas sikert aratott Az Arab című regényben megismertük egy szívbemarkoló szerelem történetét. Az Arab szeretője a magyar nő szemével mutatja be ugyanezt az érzelmi hullámvasutat. Az Arab lányában a kettejük szerelme gyümölcsének élete bontakozik ki, miközben Gamal lelke is új életre kel.
Könyv értékelése: 73%

*** Varázslatos és felkavaró ***
Anna bint Gamal al-Szudairi a tizennyolcadik születésnapját ünnepli. Mindennapjait a szaúdi királyi család védelmében éli luxusban, titkok és tabuk között. De egyszer minden titokra fény derül, minden kérdésre válasz érkezik, és mindenki tisztába jön vele, hol is a helye a világban. Hiába a szigorú nevelés, a vér nem válik vízzé, és erre Anna is rájön.
Vajon mi lesz erősebb és meghatározóbb a fiatal lány életében? A meglévő kötődése a hazájához és családjához, vagy az éledező vonzalma egy idegen világhoz, távoli rokonaihoz? Kaphat-e esélyt, hogy megtudja, ki is ő valójában? Megismerheti a gyökereit?

Könyv értékelése: 73%
Letöltés

Khalid ​al-Szudairi húgával együtt végérvényesen felnőtté válik, új élete küszöbén áll. Nehezen szakad el a biztonságot nyújtó családjától, de azt is érzi, ha bizonyítani akar, akkor valóra kell váltania álmait. Olyan terveket, amelyekhez valószínűleg apjának is lesz pár keresetlen szava…

Közeli családtagjai folyamatos nyomás alatt tarják, hiszen már mindenki az unokatestvérével megkötendő menyegzőre készül. Esélye sincs kihátrálni, hiszen elkövette a legnagyobb bűnt, amit nővel szemben elkövethet. Vagy házasodik, vagy halálba küldi a lányt.
Vajon miként lesz képes összeegyeztetni a vágyait, álmait a saját családja és hazája korlátaival? Sikerül Annát, az oly féltve őrzött testvért elengednie? Mi vár rá az elzárt világon kívül?
És a legfontosabb: Mi van, ha csak úgy elsuhan az ember szeme előtt a szerelem maga? Utána fordul, hogy megszerezze, vagy behunyva szemeit, lemondva a felemelő érzésről, kitart a tervei mellett?
Megjelenés: 2017 október..

34 megjegyzés:

  1. a legjobb konyv amit valaha olvastam!

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezeket a könyveket! Megunhatatlan!

    VálaszTörlés
  3. Ma jelent meg a másik két könyv ami a folytatás ;)

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus volt az első két kötet...alig várom a 3. 4. kötetet...

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia.Szeretném kérdezni,hogy az Arab lánya kb.mikor lesz fent?:)Szép napot!!

    VálaszTörlés
  7. Szia. Szeretném megkérdezni , hogy az Arab lánya mikor lesz elérhető ?

    VálaszTörlés
  8. Na, épp ma fejeztem be a könyvet, mármint a 3/1-et, ott csücsül most a polcon. Van ebben is megható jelenet bőven, csak az utolsó vadászatos nem volt annyira érdekes, persze 2-3x jókat lehet azon is nevetni, de... a lényeg: FOLYTATÁST AKAROK! Szörnyű, hogy az csak tavasszal lesz... T_T Mindenesetre, nekem ez is újraolvasós darab. Így gépen ez meg is fog történni, szeretem bejelölni a pdf-ekben a kedvenc fejezeteket, jeleneteket. Köszönöm a feltöltést!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm hogy elolvashattam...kb.50 ilyen támájú könyv hever a polcon különböző íróktól...mindegyik érdekes...de ez a sorozat rendkívül megérintett lelkileg...bőgtem is rendesen rajta...pedig nem szoktam...csodálatos munka...a "maffia"sorozat is kiváló volt...aki nem olvasta,jó szívvel ajánlom

    VálaszTörlés
  10. Szuper volt! Köszi

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Bárcsak olvashatnánk már itt. Mármint az Arab lánya II. részét.

    VálaszTörlés
  13. Fos az egész, magyar konyharegény egy olyan „írótól" aki Meggyesbodzáson kívül még sehol sem járt. Hadjuk már, de komolyan, csak a sorozatnéző aluliskolázottak olvasnak ilyeneket. De legalább a nyomdai kivitelezés egészen pazar! Főleg a kötése egészen elképesztően tartós, és szép, a könyv vastagságához képest. Gratulálok a kötésért felelős profi szakembereknek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ennyire nem tetszik akkor miért olvasod el?Elkezdek egy könyvet olvasni és az első 20 oldal nem köt le,nem olvasom tovább! Te is tedd ezt!

      Törlés
  14. Meggyözödesem, hogy ezek a könyvek nem az aluliskolazott sorozatnezöknek irodtak. Nem szükseges helyszini nyomozas ahhoz, hogy valaki ilyen fantasztikus könyveket irjon az olvasok örömere. Kar, hogy az iszlam vallast kicsit rozsaszinben tünteti fel - de megmutatja az e,ber lelek melysegeit, a szerelem arnyoldalait is. Alig varom a 4. es 5. kötetet!!!

    VálaszTörlés
  15. Igaz, hogy én is névtelen leszek, de az előttem író névtelennek üzenem, hogy tényleg HADJUK, vagyis hagyjuk.Javaslom a felsőbb iskolák elvégzését, hogy a kedves "névtelen" se maradjon már alul iskolázott.
    A sorozat nekem is elnyerte a tetszésem. Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A konyv jol van megirva. Arab orszagban elek.,muszlima vagyok. Muszlim nevem Fatika.
      Primitiv nevtelen ''hadjuk'' pedig olyanhoz szolt hozza,amihez goze sincs.

      Törlés
  16. Köszönöm neked, hogy megmentetted a hetvegemet s ilyen hamar letölthettem a könyvet, amit nagyon-nagyon vartam.

    VálaszTörlés
  17. Nekem személy szerint az írónőtől a Maffia trilógia jobban tetszett, számomra sokkal szerethetőbbek voltak mind a karakterek, mind a jellemükben végbement változások, fejlődések. Ahhoz a trilógiához képest nekem ez a sorozat az első három rész után csalódás sajnos.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon köszönöm!Lesz szórakozásom a hétvégére! Nagyon vártam!

    VálaszTörlés
  19. Imádom minden könyvet ami az oldalon van!Köszönöm!

    VálaszTörlés
  20. Arab orszagban elo muszlima vagyok.
    A konyv tartalma megfelel a valosagnak.
    Nevtelen ''hadjuk aprilis 3"" nem csak primitiv hozzaszolo,
    hanem tajekozatlan is.

    VálaszTörlés
  21. Csodálatos könyvek! Most olvasom a negyediket és nem tudom letenni. Nagyon várom Az arab fia című történetet,

    VálaszTörlés
  22. Nagyon köszönöm, hogy elolvashattam! A legjobb sorozat amit valaha olvastam! Nem tudtam letenni! Sajnàlom, hogy Az Arab fiàval vègetèr a sorozat! Nagyon hozzàm nôttek a szereplôk! Mindenkinek csak ajànlani tudom! Ès alîg varom, hogy megjelenjen az utolsó rèsz is!

    VálaszTörlés
  23. Èn is îgy voltam vele! Nagyon jó!!! Nem tudtam letenni :)

    VálaszTörlés
  24. Katarzis! Talán ez a legjobb meghatározó amit éreztem a könyvel kapcsolatba. Ez első rész végét végigzokogtam, mondhatni együtt szenvedtem Gamalal. Nagyon meghatott a történet és tetszett az is átfogó (bár kicsit rózsaszín) képet próbál mutatni az ìró az arab kultúráról. A 2. mivel tükör könyv annyira nem kötött le bár két nap alatt kiolvadtam és a vége szívfacsaró annyira nem volt mély számomra. A 3. rész eleje brutálian mély lelkileg talán ez a legfájdalmasabb de a köny további folytatása méltatlan egy olyan szerelemhez ami Csilla és Gamal között volt. A 4. igazán kellemes és itt már kiütközik az arab kultúra brutalitása is bár szerintem nagyon enyhén. Nekem az első rész volt a legjobb annak minden kegyetenségével és szenvedélyével. Több száz könyvet, blogot történetet olvastam és mondhatom egyik sem volt ilyen hatással rám. Köszönöm h olvashattam.

    VálaszTörlés
  25. Az első kötet elején,abba akartam hagyni a könyv olvasását.De valami mégis mozgatta a fantáziámat,vajon miért dícsérték az ismerőeim annyira? Aztán rabul ejtett engem is. Imádtam minden részét.. most hogy el olvastam a negyedik részt is már alig várom,hogy az ötödiket is olvashassam! Én imádtam..

    VálaszTörlés
  26. Nekem nagyon tetszett! Köszönöm!!

    VálaszTörlés