2016. január 16., szombat

Anna Erelle: A dzsihád jegyese

Az Iszlám Államot 2014 nyarán kiáltotta ki egy dzsihádista csoport azzal a céllal, hogy a világ összes muszlimja fölött közvetlen politikai és vallási befolyást szerezzen. A magát kalifátusnak tekintő terrorszervezet sem területi, sem ideológiai terjeszkedése során nem válogat az eszközeiben: előszeretettel szervez be soraiba harmadik generációs, európai születésű muzulmánokat köztük egyre több nőt is. 
Az Anna Erelle álnéven publikáló fiatal francia újságíró könyvében annak próbál utánajárni, hogyan zajlik a toborzás a virtuális térben, vagyis a közösségi portálokon. A dzsihád jegyese több hónapos oknyomozó munkájának feszült és lebilincselő krónikája, amely idő alatt a szerző az Iszlám Állam belső köreihez tartozó egyik terroristavezér jegyeseként egyre közelebbről vehette szemügyre a szervezetet működése közben. 
A nemzetközi bestseller, amelynek megjelenése óta Anna Erelle állandó rendőri felügyeletet kap, nem csupán izgalmas, valós történet, de annak megértésben is segíti az olvasót, hogy miért olyan vonzók a szélsőséges nézetek sokak számára, és miként csábítja magához, manipulálja és formálja át az Iszlám Állam a sebezhető fiatal nőket.
Könyv értékelése: 82%


2 megjegyzés:

  1. Szia könyvet szeretnék kérni ha lehet 😄 Ez is nagyon megfogott 2 nap alatt elolvastam és rájöttem mennyire érdekel a téma 😄 Kerestem a neten és találtam egyet aminek a címe ,,az iszlám állam rabszolgája voltam,, Előre is köszönöm szépen ha valaki fel tudja tölteni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,ha esetleg még nincs meg az iszlám állam rabszolgája voltam ,írj nekem, mnrenesmee3@gmail.com-ra akkor át tudom küldeni.

      Törlés