2016. február 22., hétfő

Lauren Morrill: Vakrandi a végzettel

Julia semmit nem bíz a véletlenre, köszöni szépen. Pláne nem egy 
tanulmányi kirándulást Londonba, ami a hozzá hasonló Shakespeare-rajongóknak az ígéret földje! 

Csakhogy a kiszámítható terveknek lőttek, amikor idegesítő osztálytársával, a szabályokat hírből sem ismerő Jasonnel kerül párba az út idejére. Már első este egy vad buliban találják magukat, és másnap Julia flörtölős SMS-eket kap egy ismeretlen számról! A lány persze kíváncsi a rejtélyes imádóra, ezért alkut köt az ördöggel (izé… Jasonnel), aki segít kideríteni, ki küldi az üzeneteket, ha Julia hajlandó végre lazítani egy kicsit. A kalandos hajsza során a lány sok mindent megtanul, ami nem szerepel (kismillió) útikönyvében − például, hogy semmi nem lepi meg annyira az embert, mint az igaz szerelem.
Könyv értékelése: 87%

12 megjegyzés:

  1. Szia. Nem tudom pdfben letölteni. El tudnád nekem küldeni. klaramikola94@freemail.hu

    Köszönettel:Klára.

    VálaszTörlés
  2. Szia, nekem sem sikerült letölteni, elküldenéd?
    A mailcímem:mateerika83@gmail.com

    Nagyon szépen köszönöm!
    Erika

    VálaszTörlés
  3. Szia, nekem sem sikerült letölteni, elküldenéd?
    A mailcímem:mateerika83@gmail.com

    Nagyon szépen köszönöm!
    Erika

    VálaszTörlés
  4. Szia nekem se sikerült letöltenem,elküldenéd?A mailcímem:dumbier.ingrid@gmail. com

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nekem sem sikerült elküldenéd? kollarneandi@citromail.hu Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Szia!elkuldened nekem is?
    csakegyblog@yahoo.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Nekem sem sikerült letölteni, el tudnád küldeni?
    Mailcímem: takacsagi01@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Szia! El tudod légyszi nekem is küldeni? lengyelova.barbara@gmail.com
    Köszi szépen 😃

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Szia, sajnos én sem tudom letölreni, ezért kérlek, légyszives küldd el nekem is.
    E-mail cìmem:gazdagnekovacskrisztina@gmail.com
    Köszi: Kriszta

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Tartsd a linken sokáig az új ad aztán előjönek Választási lehetőségek ott Menj a "megnyitás új lapon" aztán ott lehet választani a lassu letöltést ami igazából nem is lassu
    Kb 10 másodperc és letöltődik

    Bocs a hibákért

    VálaszTörlés