2016. december 4., vasárnap

Anne L. Green: Viharos érzelmek

Szenvedély ​​nélkül lehet élni, de vajon érdemes? 
Jason Scott az FBI kommandós alakulatának tagjaként élte nem éppen hétköznapi életét. Egy napon azonban, egy balul elsült akció után, minden a darabjaira hullik körülötte. Létezésének új értelmet keresve elvállalja egy befolyásos szenátor lányának védelmét, ám hamar rá kell döbbennie, hogy nem kell a csatatérre lépnie, hogy kemény küzdelmeket éljen át. 
A szépséges és lázadó Nina legfőbb szórakozása testőrei megleckéztetése. Mindennapi csatározásaik ellenére mindketten érzik, hogy lassan feltámad bennük az egymás iránti fékezhetetlen vágy, míg végül a lány egyszer csak meglátja a felszín alatt rejtőző valódi Jasont, és ráébred, hogy ő sokkal több mint egy testőr. 
Heves ellenállásuk dacára hatalmába keríti őket a szerelem. A sors azonban újra és újra próbára teszi őket: támadások, ármányok, sötét titkok kereszttüzében rá kell ébredniük: a szerelemben nincs megalkuvás.
Vajon mindkettőjük vonzalmát csak a szenvedély mozgatja? Vajon van jövője a szerelemnek a múlt árnyékában? 
Könyv értékelése: 86%
Letöltés


9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a könyvet!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szivszorito történet volt

    VálaszTörlés
  3. egyszerűen imàdtam! a felétől kezdve sírtam a végrn már egyszerűen zokogtam úgy h nem kaptam levegőt😭😭😍😍szívszorító történet és köszönöm h ezt kiraktad❤️egyszerűen imádom a blogod❤️(fél 8-tól hajnali fél 1-ig olvastam most van kb 0:40,de minden percet megért😍😍❤️)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jol konyve ajanlom mindekinek

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, imádtam!! ��

    VálaszTörlés
  6. Imádtam nem tudtam letenni tele volt csavarokkal. Köszönöm a könyvet

    VálaszTörlés