2016. december 26., hétfő

Elle Kennedy: Off-Campus sorozat

A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával…
Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe.
…ami jobban sül el, mint remélte.
Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga.
Könyv értékelése: 95%




A ​srác nem csak a pályán szeret játszani… 
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… 
A srác nem csak a pályán szeret játszani… 
Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt. 
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… 
A rosszul sikerült első év után Grace immár idősebben és érettebben tér vissza a Briar Egyetemre. Úgy érzi, végre sikerült elfelejtenie a nagyképű hokist, akinek majdnem odaadta a szüzességét. Már nem az a szende, csendes kislány, akit Logan annak idején megismert. Ha a srác azt hiszi, hogy ő is engedelmesen hanyatt vágódik neki, mint a többi csaj, hát nagyon téved. Ha vissza akarja kapni, küzdjön meg érte! Ezúttal Grace veszi kezébe az irányítást… és nem lesz szívbajos. 
Könyv értékelése: 95%

34 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szuper a könyv, ha lesz majd "rendes" kiadásban is, azt is oszd meg velünk. De persze nagyon köszönöm a rajongói fordítást.

      Törlés
    2. Ha jól olvastam különböző fórumokon, akkor a rajongóival jobban jársz, mint a "rendes" fordítással, mert azt picit lerövidítették. és egy-két momentum hiányzik belőle. De én is még csak a rajongóit olvastam, így lehet, hogy ez csak szóbeszéd.

      Törlés
  2. Szia. Lehet tudni mikor lesznek a következő részek magyarul?

    VálaszTörlés
  3. Hali. A könyvnek nincs rendes lezarasa hogy mindenki folytatás után kerdezget? Csak mert akkor nem szívesen olvasom el.
    U.i.: lehetne hogy az olyan esetben amikor egy könyvnek nincs még lezarasa és lesz folytatás valahogy jelezd legyszi a cím mellett? Ez sok idegrohamot megsporol :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A történet tökéletesen megáll "magában". Nincs hiányérzeted a végén. Ettől még lehet folytatása a sztoriban szereplőkkel, de az már más történet lesz.

      Törlés
  4. Van folytatása Mistake címen, ami Luke-ról szól azt hiszem, de még nincs leforítva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Logan-ről szól a második a harmadik pedig Dean-ről

      Törlés
  5. Soha nem szoktam megjegyzést írni de már aznap tudtam hogy ide fogok amikor lehúztam a könyvet. Imádtam minden egyes oldalát. Tetszett a sztori és a szereplők. Mindenkinek csak ajánlani tudom! :)

    VálaszTörlés
  6. Az egyik legjobb könyv, amit valaha olvastam! :)
    Ezer köszönet érte. Alig bírtam lerakni! :)

    VálaszTörlés
  7. Én sem szoktam megjegyzést írni soha, de ez a könyv maximálisan megérdemli, nagyon hálás lennék annak a fordítónak, aki megcsinálná a többi részt is... :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon Szépen köszönöm! ����

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a feltöltést!

    VálaszTörlés
  10. Ez egy fantasztikus könyv. Tele van humorral, érzelmekkel,erotikával,sportal. Ha egyszer a kezedbe veszed onnantól nincs megállás. Minden szót csak úgy falod. Nekem is kell egy Garrett. Imádtam

    VálaszTörlés
  11. Neeee😭😭😭 juliusban fog kijonnii???😭😭 Addig ketszer belehalok, ha nem tobbszor..😞😞

    VálaszTörlés
  12. Köszi szépen,várjuk a folytatást.

    VálaszTörlés
  13. Imádtam 3x is
    Nem szoktam hisztizni,követelőzni a folytatás végett. Csak annyit szeretnék megkérdezni,hogy a július az úgy kb mikor. Héten,jövő héten,hónap vége? Csak,hogy meddig izguljak még☺☺☺

    VálaszTörlés
  14. ÚRISTEN! Ez a köny!!!! Atya.Úr.Isten! Sokat elmond, hogy röpke egy hónap alatt kb 4x olvastam el.
    Kérlek, kérlek, kééééérlek mondjátok, hogy a másodikat is rajongói fordításban töltitek fel. Kéééérlek! Beleolvastam a "hivatalos" fordításba és annyira finomkodó az egész, hogy kiábrándító.
    Sírig tartó hála a fordítóknak!!!!

    VálaszTörlés
  15. Szuper könyv. 😊 Es vegre holnap megjelenik a következö is itthon ❤

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jo könyv. Mar 2x elolvastam. Csak ajanlani tudom. Es holnap vegre megjelenik a következö resze is magyarul. 😊😊😍

    VálaszTörlés
  17. Ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy fél nap alatt befaltam a könyvet sőt még annyi sem volt. Imádtam minden percét. Ezer hála és köszönet érte

    VálaszTörlés
  18. Köszi szépen,nagyon vártam a második részt,lesz belőle folytatás is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Angolul van még 2 része: Deanről és Tuckról:3
      Remélem hamar lefordítják legalább a rajongók. (Én nekiálltam 1 éve a The mistake-nek, csak sajna nem vagyok olyan jó angolból, de lehet neki állok a 3.-nak is...nem bírnék hónapokat
      vagy éveket várni rá 😄😄)

      Törlés
    2. Jaj,az nagyon jó lenne,imádtam mind a két részt én is,nagyon várom az újabb részeket,köszi a választ.

      Törlés
  19. nagyon szépen köszönöm már nagyon vártam főleg a második rész :*

    VálaszTörlés
  20. Milyen fura, hogy a második rész még csak most jött ki, de már fent van rendes fordításban, az első rész, meg milyen régen kijött már és még mindig csak rajongói fordításban van fent ... Szerintetek fent lesz valaha is rendes fordításban az interneten?

    VálaszTörlés
  21. ajj nagyon vártam már a második részét, még jó , hogy felnézem az oldalra MA SEM alszok az is biztos... köszönöm :)

    VálaszTörlés
  22. Mindkét könyv szuper volt!!!! :D Kösziiii!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm, tetszett!

    VálaszTörlés