2017. február 18., szombat

Leyla Attar: Papírhattyú

A szerelem nem halhat meg soha. 
Azt mondják, 21 nap kell hozzá, hogy kialakuljon egy szokás. Ez hazugság! A lány 21 napig kitartott. A 22. napon pedig mindent megadott volna a halál nyugalmáért. Mert azon a bizonyos 22. napon rájött, hogy az ő megmenekülése a biztos halált jelenti vagy az apja, vagy a szerelme számára. A Papírhattyú komor, mégis szívet melengető szerelmi történet, tele nyereséggel, intrikával és feszültséggel. 
Lenyűgöző mese szenvedélyről, veszteségről, megváltásról.
Könyv értékelése: 93%


10 megjegyzés:

  1. Nem is tudom, hogyan köszönjem meg ezt és azt a sok könyvet, amit már olvashattam, neked köszönhetően. Nagyon színvonalas a honlapod és biztosan sok munkád van benne, remélem hogy folytatod még sokáig!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett!! Besoroltam a kedvencek közé. Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  3. imàdtam nagyon magàval ragadot minden sor. Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszet mindekinet ajánlom

    VálaszTörlés
  5. Imádom!Neked meg köszönöm ezt az oldalt,a legjobb!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm.Ahogy elösször kételkettem ebben a könyvben a jó választást illetöen úgy jó értelemben csalódtam.Mindenkinek csak ajánlani tudom.

    VálaszTörlés
  7. Az egyik legszebb, s legizgalmasabb könyv amit valaha olvastam! Köszi a feltöltést ♥♥♥

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm! Valaki meg tudná mondani, hogy melyik filmhez hasonlít ez a könyv????

    VálaszTörlés
  9. Koszonom!!!Elosszor meghokkento,de a végére osszeall az egesz.Szuper!Csak ajanlani tudom.

    VálaszTörlés