2017. március 7., kedd

Tabitha Suzuma: Kimondhatatlan

A szerelem nem ismer határokat…
Lochan-t és Maya-t a testvéri szálakon túl mindig is mély barátság fűzte egymáshoz. Mivel alkoholista anyjukra nem számíthatnak, közösen nevelik három kisebb testvérüket. Ez a megpróbáltatásokkal teli élet – és a köztük lévő tökéletes összhang – a megszokottnál jóval közelebb hozza őket egymáshoz.
Olyan közel, hogy végül egymásba szeretnek.
Lochan és Maya tudja, hogy a kapcsolatuk vállalhatatlan, és nem folytatódhat tovább. Ám tehetetlenek, mert amit éreznek, az semmihez sem fogható…
Könyv értékelése:92%



11 megjegyzés:

  1. Èrdekes törtènet. Először elítèltem majd elfogadtam, sőt még szurkoltam is. A vège pedig borzasztóan szomorú.... Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszi a feltöltést!
    Nagyon tetszett, de engem személy szerint eléggé megrázott. Nem spoiler, de aki érzékenyebb az egy nagyobb adag zsepivel álljon neki az olvasásnak. ;-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó könyv, de brutális a befejezése. Nagyon sajnáltam, hogy ez lett a vége.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszett, egyszerűen letehetetlen volt. A vége viszont ahogy előttem is írta valaki, brutális volt. Alig bírtam visszatartani a könnyeim. Egyszerűen nem tudom elhinni hogy egyetlen bekezdésnyi szöveg és kész. Vége. Ennyi volt. ������

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett, de a szívem szakadt meg :-(

    VálaszTörlés
  6. Elolvastam. Tetszett. Azt gondolom, hogy a téma társadalmi tabukat feszeget. De mégis jól van megírva, főleg az érzelmi oldala van kibontva. A testiség csak kíséri az eseményeket, nem az van a középpontban. A nagy kérdés a végén: vajon akkor is ez történik, ha ők ketten egy normális családban nőnek fel? A végén valami hasonlóra számítottam, nem gondoltam egy percig sem, hogy egy ilyen jellegű történet happyenddle végződhet.

    VálaszTörlés
  7. Agyzsibbaszto!!A tarsadalom, a rendszer,amirol azt hisszuk hogy jo de megsem-vagy forditva!!!! Ajanlom mindenkinek

    VálaszTörlés
  8. Annyira jó volt! köszönöm szépen.

    VálaszTörlés