2017. április 21., péntek

Kasie West: Szívességből ​szerelem

Giával az iskolai bál kezdete előtt fél órával szakít a pasija, ezért kétségbeesésében vakmerő lépésre szánja el magát. Arra kér egy vadidegen srácot, játssza el egy estére, hogy járnak. A terv egyszerű: két óra, pár kegyes hazugság a barátnőknek. A baj csak az, hogy Gia nem tudja kiverni a fejéből a helyes ismeretlent. Aztán az élet úgy hozza, hogy viszonozhatja a szívességet … Tényleg egyre fontosabbak lesznek egymásnak, vagy kamu az egész? Alapulhat-e bármi is hazugságon? Mit gondolnak majd a barátnői, ha kiderül az igazság? Tényleg ennyire számít, hogy ki mit gondol?
Könyv értékelése: 89%


7 megjegyzés:

  1. Szia köszi hogy fel raktad de lenne egy kérdésem csak 338 oldal van mert tegnap töltöttem le és ma be fejeztem és a könyvnek nem volt vége vagy az direkt ilyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, én olvas ezt a könyvet angolul és igen, így végződik.

      Törlés
    2. Azt hittem lesz egy le zárása vagy valami vagy ennek lesz több kötete is?

      Törlés
    3. Szia, szerintem a vege szepen van lezarva. Ha egy "baratsag" igy alakul, akkor ido kell hogy begyogyuljanak a sebek, ezt jelentette az a halvany mosoly a vegen. Ido kell neki, de van remeny. Amugy sem ereztem azt a baratsagot olyan igazinak, mint amilyen Rebbel volt... A tobbi szal szerintem ugyanugy jol el van varrva. Mindenhol lehet az embernek egy sejtese, hogy honapok, evek multan hova fognak fejlodni a foszereplo kapcsolatai.
      En ugyan nem olvastam utana, hogy lenne tobb kotete, de a konyv befejezese alapjan nemet mondanek.
      L.

      Törlés
  2. Köszönöm szépen nagyon tetszett :D
    Lesz folytatása?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a munkádat !!!

    VálaszTörlés