2017. április 18., kedd

Kathryn Croft: A ​lány akinek nincs múltja


Évek óta menekülsz a múltad elől. Ma utolér.
Leah Mills úgy él, mint aki örökösen menekül egy borzasztó nap üldözi a múltjából. Magányos, társaságba nem jár, barátai nincsenek. Aztán egy napon, mert oly nagyon vágyik már kapcsolatra, megismerkedik Juliannel. Most először meri elhinni, hogy normális életet élhet.
Ám annak a bizonyos napnak a tizennegyedik évfordulóján kap egy üdvözlőlapot. Valaki tudja az igazat, tudja, mi történt. És nem fog leállni, amíg szét nem rombolja az életet, amit a fiatal nő felépített.
De Leah valóban az, akinek látszik? Vagy megérdemli mindazt, amit rámérnek?
Mindenkinek vannak titkai. Némelyik azonban halálos.
Könyv értékelése: %

3 megjegyzés:

  1. Durván nyomasztó. Folytatásrol van vmi hír? Eléggé félbeszakadt a vége. Köszönöm a feltöltését.

    VálaszTörlés
  2. Elolvastam. A borítón az van, hogy lebilincselő pszichológiai thriller. Nagy kíváncsi voltam, hogy kiderüljön a titok. Valami hasonlóra számítottam, de mégis hiányérzetem van. Arra is kezdtem gyanakodni, hogy ki az aki meg akarja büntetni. Nyomasztó, ahogyan a főszereplő él. Nekem még az információadagolással is gondom van. Egy kicsit nagyobb csattanóra számítottam a végén. A legvégét összecsapottnak érzem, de ott áll össze a kép, ami akkor villan be elénk, amikor az egész elkezdődik. Csak azt nem tudom, ha a főszereplőnket ennyire megrázta ez az egész, akkor hogyan képes továbbélni azután, hogy megpróbál igazságot tenni?

    Érdekessége a könyvnek az időbeli síkok. Az nagyon tetszett, hogy a jelennel párhuzamosan ismerjük meg a múltat és az író képes fokozni a kíváncsiságot, hogy meg tudjuk mi történt. Akkor romlik el minden, amikor kiderül és megszűnik a párhuzamos idősík. Azt a részét érzem kidolgozatlannak és összecsapottnak.

    VálaszTörlés
  3. Egyet értek az előttem írókkal. Sokkal nagyobb csattanót vártam a végére. A kíváncsiságot végig fenntartja az író viszont az utolsó részeknél mintha " elfáradt volna " ...

    VálaszTörlés