2017. április 21., péntek

Sarah Pinborough: Ne ​higgy a szemének!


Ebben a könyvben semmi sem az, aminek látszik.
Louise, a fiatal titkárnő talán élete férfijával találkozik egy bárban, de a csók korainak bizonyul, különösen, miután hétfőn a munkahelyén megpillantja új főnökét, Davidet – aki persze nem más, mint a férfi a bárból. És naná, hogy felesége van.
Ami ezután történik, az minden, csak nem megjósolható. Hiába kombinál az olvasó, előbb-utóbb leesik neki, hogy ebben a szokványosnak látszó szerelmi háromszögben igazából semmi sem szokványos. És felesleges lenne arra intenünk, hogy inkább ne kedveljen meg egyetlen szereplőt sem – úgyis képtelen lesz ellenállni. Mígnem egy ponton, amikor a legjobban aggódik majd az illető sorsa miatt, ráébred: nem is őt kellett volna féltenie!
Sarah Pinborough regénye nem egy szerelmes történet, egy krimi és egy thriller szimpla keveréke.
Sokkal félelmetesebb annál. Mert Pinborough regénye elkísér. És nem hagy nyugodni.
Ne higgy ennek a könyvnek!
Ne higgy a szereplőknek!
Ne higgy saját magadnak se!
És történjen bármi, senkinek se áruld el a végét!
Könyv értékelése: 85%

14 megjegyzés:

  1. Elolvastam. Érdekes volt, ahogyan Louise, Adele és a múlt szemszögéből váltakozva, párhuzamosan ismerjük meg a történetet. Szép lassan bontakoznak ki a rejtélyek, esik le a fátyol a titkokról. Azonban ezekről sem tudjuk elhihetjük-e vagy sem. Igaz a cím: Ne higgy a szemének! De kinek a szemére kell itt gondolni?
    Egy idő után sejthető, hogy mi fog történni, hogyan hullanak le a leplek a titkokról, de a legvégén a végkifejlet meglepetést okoz.

    Szerintem mindenképpen érdemes elolvasni, érdekes és izgalmas történet. Végig fenn tudta tartani az érdeklődésemet, ami azért ritka. Könyvet félbehagyni nem szoktam, de ezt tényleg élvezettel olvastam és vártam mi a következő dolog, amire fény derül.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a feltöltést. Nagyon izgalmas volt, sőt a vége elég hátborzongató.

    VálaszTörlés
  3. Hhhhmmm,hűha,azta...Ezt meg kell emészteni,azt hiszem pár napig ezen fogok kattogni!!!aImádtam és a vége... Fenomenális!!!Nagyon tetszett!!!Ajánlani tudom csak!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi a feltöltès..csatlakozom az elöttem szólokhoz.valoban vegig izgalmas volt..es par napig biztosan emesztgetni kell..óriàsi volt
    Viki

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett nekem is a könyv..le se lehet tenni s a vége...erre senki nem gondol.
    Köszönöm a feltöltést

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a feltöltést.Amilyen vontatottan indult az olvasása,ahhoz képpest érdekesen zárult a befejezés.

    VálaszTörlés
  7. Szuper könyv. Tényleg nehezen lendült be, de aztán...

    VálaszTörlés
  8. Imádtam. A végére nagyon kiforrt. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszett. A valóságban ilyen nyilván nincs. Aki nagyon földhöz ragadt, az ne olvassa :) jól meg lett tekerve a vége
    Köszönöm: Adri

    VálaszTörlés