2017. június 13., kedd

Colleen Hoover / Tarryn Fisher: Soha, ​de soha sorozat

Soha ne hagyd abba! Soha ne felejts! 
Jó barátok voltak, amióta csak megtanultak járni. 
Ma délelőtt óta vadidegenek. 
A fiú bármit megtesz, hogy emlékezzen. A lány bármit megtesz, hogy felejtsen. 
Ne habozz! Imádni fogod
Könyv értékelése: 91%

Soha ne hagyd abba! Soha ne felejts! 
Silas versenyt fut az idővel, ahogy egyre több igazságra derül fény, miközben más szálak összekuszálódni látszanak. Ráadásul most már magasabb a tét, ahogy Silas kezéből egyre inkább kicsúszik az irányítás, és mások kezdik gyanúsnak találni a viselkedését. Charlie bajban van, így hát neki kell áthidalnia a szakadékot a múltjuk és a jelenük között. Mert valahol a „szeretlek”-ek meg a „soha, de sohá”-k között ott rejtőzik az igazság, amiről egyelőre elképzelésük sincs, mégis meg kell találniuk.
Könyv értékelése: 94%



16 megjegyzés:

  1. el nem tudod képzelni mióta kerestem ezt a könyvet magyarul!! Köszönöm! :3

    VálaszTörlés
  2. én is nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Köszönöma feltöltést. Szép napot. Klára

    VálaszTörlés
  4. Leirom ide, mert az osszes konyvhoz lehetetlen leirni. Eszmeletlenul orulok az ide feltoltott konyveknek, es gondolom nem csak en. Nagyon jo minoseguen vannak felteve a pdf.ek. Nagyon jo munkat csinalsz/tok, igy tovabb. Soha ne hagy(j)d/atok abba (hagyd

    VálaszTörlés
  5. nagyon köszönöm és nagyon várom a folytatást

    VálaszTörlés
  6. Szia,

    Holnap jon ki a masodik resze,
    Tukon ulok, hatha meglesz :)

    VálaszTörlés
  7. hú, én is nagyon várom a folytatást, köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Én csak köszönöm, köszönöm, köszönöm szépen!









    VálaszTörlés
  9. Nagyon köszönöm a feltöltött könyveket! Sokat olvastam közülük. Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon izgalmas könyv ! Köszönöm!
    Várom a folytatást .
    A 3.ik rész mikorra várható?

    VálaszTörlés
  11. Hello imádtam a könyvet
    Azt szeretném megkérdezni hogy mikor jön ki a harmadik kötet?

    VálaszTörlés
  12. Hello!
    Imádtam!köszönöm szépen a feltöltést! ♡♡♡
    A kérdésem az lenne hogy mikor lesz fennt a harmadik kötet? :3♡♡♡

    VálaszTörlés