2017. június 8., csütörtök

Penelope Ward: Legdrágább mostohabátyám

Amikor a mostohabátyám, Elec a gimi utolsó évében hozzánk költözött, nem voltam felkészülve arra, hogy mekkora szemét. 
Utáltam, hogy bunkón viselkedik velem csak azért, mert nem akar ott lenni. 
Utáltam, hogy lányokat hoz haza a suliból és visz fel a szobájába. 
De amit a legjobban utáltam, az az volt, ahogy a testem akaratom ellenére reagált rá. 
Először azt hittem, csupán kőkemény, tetovált izmai és markáns arca lehet vonzó benne. De a dolgok új irányt vettek köztünk, mígnem egy éjjel minden fenekestül felfordult. 
Aztán épp olyan gyorsan, ahogy betoppant az életembe, már vissza is ment Kaliforniába. 
Évek teltek el, mire újra láttam Elec-et. 
Amikor a tragédia lesújtott a családunkra, újra szembe kellett néznem vele. 
És szent ég, a kamasz, akiért egykor megőrültem, most férfivá érett, aki egyenesen az eszemet vette! 
Volt egy olyan érzésem, hogy megint darabokra
törik majd a szívem. 
Könyv értékelése: 90%

22 megjegyzés:

  1. Nagyon köszi:) 3 ora alatt kiolvastam

    VálaszTörlés
  2. Jó könyv ��

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  4. Jo kis könyv, de zsepi kell hozzá, igaz lehet én vagyok a picsogos.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak te engem is sikerült megsiratnia párszor ❤❤fantasztikus könyv

      Törlés
  5. Nagyon jó könyv :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó volt. Váratlan fordulatok. Nem tudtam letenni. Köszönöm

    VálaszTörlés
  7. 2 nap alatt kiolvastam
    Imádtam 😍 Köszii <3

    VálaszTörlés
  8. Óóóó már annyit kerestem :D dejóóóó köszi! :)

    VálaszTörlés
  9. Imádtam! Nagyon tetszett!!!!

    VálaszTörlés
  10. Hát egyszerűen letehetetlen 4 óra alatt kiolvastam. Egyszerűen tökéletes!

    VálaszTörlés
  11. Hát nem jutok szóhoz ez fantasztikus volt!!!

    VálaszTörlés
  12. Egyszerűen erre nem lehet mást mondani csak azt hogy imádtam!! Nem is tudtam letenni amíg ki nem olvastam����

    VálaszTörlés
  13. Úristen úristen úristen ez a könyv valami fantasztikus imádtam hajnali 3 kor elkezdtem olvasni és délelőtt 9-10 óra felé befelyeztem és utánna nem birtam sokáig és újra elolvastam egyszerűen fantasztikus könyv annyira imádom❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  14. 3 óra allatt kiolvastam! Ez már a 4-dik alkalom ,hogy elolvastam és nemtudok betelni vele! Nemtudom lerakni annyira jo! Imadom!!❤❤❤❤❤🤗

    VálaszTörlés
  15. Fantasztikus könyv volt, fél nap alatt elolvastam. Imádtam a karaktereket, a fordulatokat, az egész könyv hangulatát. Életem egyik legjobb könyve 😍😍❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés